Final de curs: uns reptes més acumulats

Deixem enrere un curs més ple d’emocions i donem un bon comiat als alumnes de sisè que segueixen el camí de l’aprenentatge a l’etapa secundària. Han guanyat autonomia, han anat creixent al pas de la primària, així que estem orgulloses de com marxen els nostres benvinguts per sempre ex alumnes. Per la resta destacar, els vincles i els grans somriures que ens han acompanyat durant tot el curs. Hem tingut mestres que en el seu pas per l’Escola Joan Casas han deixat llavors d’implicació i compromís, hem tingut alumnes respectuosos amb els altres, participatius, voluntariosos i molt engrescats en el joc i en la lectura. Així que tot plegat motiva, tot plegat engresca nous projectes i per tot plegat us donem les gràcies. Tots vosaltres ho feu possible, dia a dia.