Un Sant Jordi molt especial

La Setmana Cultural a l’escola s’ha celebrat de manera molt especial.

Enguany AMPA ens ha regalat tallers de segells i llegenda teatralitzada pels més menuts.

I per la jornada de Sant Jordi hem tingut festa gran: Jocs Florals, Danses i Mercat Solidari.

JOCS FLORALS: El matí Infantil i fins segon de primària ha penjat poemes al tancat exterior de l’escola, per regalar lectura a qualsevol que passi de camí. I l’alumnat de tercer a sisè ha dedicat poemes a alguns establiments i serveis del poble. Han confeccionat poesies al voltant de la rima, dels missatges d’amor i de les pròpies històries que envolten botigues i botiguers de SAV. També ha donat temps el programa per llegir els poemes dedicats a l’Alcalde i la regidora d’Educació, al CAP, a la policía així com altres estaments municipals. Tots els poemes s’han editat amb un codi QR per si els voleu anar caçant pel poble i descobrir la paraula enigmàtica que amaguen.

DANSES: Per la tarda músiques i danses al pati escolar. L’alumnat finalitza la jornada amb danses tradicionals, balls de bastons i tabals gràcies als Diables SAV. L’alumnat de sisè tanca el festival amb les seves pròpies coreografíes de música moderna. Tot un goig!

MERCAT SOLIDARI: Finalment, per concloure la jornada, paradetes organitzades pels nivells d’infantil i primària per recaptar diners per l’organització CASA TERRA. Tot un èxit de jornada.