Quins esmorzars… nyam!

Ja sabeu que la nostra escola participa al Pla de Consum de Fruita, una campanya del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació. Aquest dilluns vam tenir uns quants pares voluntaris per fer una tasca admirable: pelar i tallar els kiwis, les taronges, les pomes i els plàtans perquè les nenes i nens més petits puguin gaudir d’una saborosa macedònia per esmorzar. Els volem donar les gràcies -tant a ells com a tothom que hi està participant al llarg d’aquest curs-, apreciem la seva feina d’allò més.

Sabem del cert que menjar fruita a l’hora d’esmorzar i de berenar té uns beneficis molt importants a la nostra salut. Hem de tenir present, doncs, que fomentar aquest hàbit és molt positiu, tant a l’escola com també a casa, ja que la fruita i la verdura representa una alternativa excel·lent al consum d’altres aliments amb menys qualitat nutricional.

A reveure!

Si voleu més informació us deixem aquest enllaç:  Fruita Departament.