Elena Laso – 100tífiques – SteamCat

Dilluns 11 de febrer a les 11h, la científica Elena Laso en motiu del  Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència  ha dut a terme una xerrada per als alumnes de sisè de Primària de l’Escola Joan Casas a la Sala del Municipi.
L’oferta impulsada des del Programa d’innovació STEAMcat ha provocat conferències a 100 centres de tot Catalunya de 100 científiques que han compartit l’experiència personal i la importància de promoure l’interès i motivació de les nenes, noies i dones davant el món científic i les carreres relacionades en l’Enginyeria, les ciències, les matemàtiques, la tecnologia, on la presència de la dona és cada vegada més baix.

L’Elena Laso, davant el títol de conferència: Fabricando tu futuro con impresión 3D, ha volgut compartir la seva vida d’estudiant i professional, demostrant que si es vol aconseguir un somni o una il·lusió, s’hi pot arribar! Sobretot deixant clar que encara que la societat recordi moltes vegades que la dona no està capacitada o preparada per a certes professions, tot depèn de si un mateix s’ho vol creure o bé prefereix lluitar per realitzar i aconseguir allò que es desitja.
Us deixem uns vídeos que l’Elena va voler compartir, ja que desperten la reflexió i que a la vegada són motivadors!

Vídeo 1

Vídeo 2