Viatge a Madrid de l’alumnat de 4t d’ESO

Del 12 al 15 de març, l’alumnat de 4t d’ESO i dos professors hem realitzat el  viatge de fi de curs i d’etapa a Madrid. Durant tot aquest període, els majors del nostre centre han conegut la ciutat de Madrid amb la visita als llocs més emblemàtics, han anat de musical, de museus i de compres i, paral·lelament han compartit amb companys i professors uns dies que de bon segur seran inoblidables.

El viatge va començar dimarts amb el trasllat a la ciutat i a la instal·lació a l’hotel. Després de dinar vam realitzar una primera presa de contacte amb la ciutat, visitant els voltants de la Puerta del Sol i la Plaza Mayor situats a pocs metres de l’allotjament. Al vespre va ser quan vam assistir al musical El rey León al teatre Lope de Vega, per alguns, un dels moments més esperats del viatge.

La jornada matinera de dimecres es va destinar a  visitar el botànic i el seu famós barri conegut com el Barrio de las Letras. Després de dinar una autobús ens va recollir per realitzar una visita guiada per llocs tan significatius com Las Ventas, el Santiago Bernabéu, les torres Kio i  el temple de Debod.

El dijous començava amb una visita al Parque del Retiro on aprofitant la bona temperatura que feia,  vam llogar unes barquetes a rem. Per la tarda era torn de visitar el museu del Prado i ja per acabar la jornada  vam caminar pel passeig de la Castellana  prestant atenció a tots els monuments que decoren la via, inclòs visitant el museu de cera. Abans d’hora de sopar, alguns van aprofitar aquest temps lliure per visitar i buidar la guardiola amb roba i complements d’entre les infinites tendes que hi ha per Callao.

I en un tres i no res ja estàvem a divendres, com era d’esperar, l’esgotament començava a fer acte de presència en alguns rostres però encara hi havia temps per visitar El Palacio Real  i la Catedral de la Almudena. Després de dinar era hora de fer el viatge de tornada. Després de quatre dies  arribava el moment de tornar amb les nostres famílies.

En definitiva, un viatge que sense cap mena de dubte recordarem per sempre!!!