Medalla de plata a 1r d’ESO en les Proves Cangur

Aquest dilluns 27, al teatre Poliorama de Barcelona, va tenir lloc l’entrega de premis de la Prova Cangur. Aquesta entrega va dirigida solament als quinze millors concursants d’aquesta prova, la qual hi participen més de vint mil alumnes per nivell d’arreu de tot Catalunya, així com també un centre d’Andorra i un centre de la franja de ponent.

Aquest concurs matemàtic no es limita solament a Catalunya, de fet nasqué a Australia i es duu a terme a més de noranta països a la vegada, així com s’indica a Association Kangourou sans Frontières.

Aquest any, el nostre alumnat ha obtingut uns resultats molt gratificants, els quals ens reforcen i ens ajuden dia a dia a motivar-nos i seguir endavant.

Cal destacar i donar l’enhorabona a Quim Ramírez Ribas que ha obtingut una segona posició (medalla de plata) entre 26554 alumnes de 1r d’ESO que hi participaven. Aquest fet esdevé una fita històrica en el nostre col·legi ja que és el primer alumne que puja al podi del Cangur en els anys que hi portem participant. Cal reiterar que no és gens fàcil ni freqüent assolir aquesta meta i per tant, un mèrit de gran rellevància.

També, donem l’enhorabona a l’alumnat que ha quedat entre el 6% més bo de tot Catalunya, els quals surten publicats a la pàgina web de Cangur 6% millor Proves Cangur.

I finalment, donar les gràcies i animar a seguir endavant a tot l’alumnat participant, els quals durant més d’una hora van estar fent matemàtiques tot demostrant el que saben fer i aplicant tot allò que han après.

A tots i totes, juntament amb les seves famílies, enhorabona!