L’alumnat d’Infantil i Primària celebra la diada de Sant Jordi

Per celebrar el dia de Sant Jordi, l’alumnat d’Infantil i de Primària van realizar diferents activitats.

L’alumnat d’Infantil va sortir pel matí a veure les paradetes de llibres i roses, i va elaborar una manualitat a classe.

Els de primària també van sortir pel matí a veure les paradetes. A més a més, per cicles, van realizar diferents activitats per participar al concurs de Sant Jordi. Cicle inicial amb un dibuix, cicle mitjà amb una auca i cicle superior amb una redacció.

Per la tarda, tots plegats, van asistir al pati de l’escola a la representació teatral del conte de Sant Jordi per part de l’alumnat de 6è.

Finalment es va realizar l’entrega de premis del concurs a tots els guanyadors.