Guanyadors del Concurs Picalletres 2020

El passat dilluns 8 de juny, el nostre centre es va proclamar el campió del Concurs Picalletres 2020 que s’ha emès al Canal Terres de l’Ebre durant aquestes setmanes.

El col·legi partipava amb dos grups A i B, formats cadascun d’ells amb tres alumnes, i els dos van guanyar els primers enfrentaments però, solament el grup A es va classificar entre les primeres posicions del Picarànquing.

El grup A va vèncer les semifinals i posteriorment la final demostrant un bon domini de la llengua i un bon control de la situació evidentment, tota la classe estava activament donant suport, aplaudint i encoratjant als participants en tot moment.

El premi aconseguit va ser classificar-se per a la final de Catalunya (la qual no se sap segur si es realitzarà pel COVID19), un lot molt complet de material escolar per a les concursant guanyadores i una entrada gratuïta per a tota la classe al parc aquàtic d’Aquopolis (el qual no se sap si es realitzatà pel COVID19).

L’experiència per l’alumnat i per tot els membres del nostre centre va estar plena d’emoció i entusiasme, un record que molts guardarem per molt temps.