FESTA DE LA LECTURA EN VEU ALTA A L’AUDITORI DE TORTOSA

Dimarts 7 de maig va tenir lloc la final territorial del Certamen de lectura en veu alta a l’Auditori Felip Pedrell de Tortosa. Després de passar una primera fase celebrada el 7 de març arribaven els guanyadors de les 5 categories a la gran final de les Terres de l’Ebre. El nivell exhibit va ser altíssim i el jurat, format per tres actors professionals, ho va tenir molt difícil per dictaminar els guanyadors.

En representació del nostre centre va participar una alumna de 2n d’ESO en la categoria de Corsaris, que és la categoria que correspon a primer cicle d’ESO. L’organització del Certamen, així com el jurat van insistir en el reconeixement a totes i tots els participants de la jornada com a vencedors pel fet d’haver arribat a la final. També van fer un reconeixement a les famílies que des de casa acompanyen els seus fills i filles en tot el procés lector.

Felicitem la nostra alumna pel nivell exhibit durant tot el Certamen i encoratgem tot l’alumnat a gaudir de la lectura en totes les seves versions.