Els nostres alumnes participen al concurs “The Fonix”

El passat dissabte 25 de febrer els alumnes Aleksandr Babayev (5è Primària), Sara Navarro (6è Primària), Júlia Socoró (1r ESO), Berta Geira (2n ESO) i Anna Rosales (4t ESO) van participar a la prova territorial del Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya The Fonix, que aquest any celebra la seva desena edició. Aquesta prova es va dur a terme al Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona, i els nostres alumnes van ser seleccionats per participar-hi després d’haver estat els millors en la seva categoria a la prova local, que es va fer al mateix centre escolar durant la setmana del 23 al 27 de gener.

The Fonix és un concurs organitzat per International House i la Fundació Catalana de l’Esplai, i compta amb el suport del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. Es duu a terme amb l’objectiu d’estimular i motivar l’aprenentatge de la llengua anglesa als centres educatius de Catalunya i cada any tracta una temàtica diferent. En aquesta ocasió, la temàtica de la fase territorial va ser l’art i el disseny.

Tots els nostres alumnes van sortir amb molt bones sensacions de la prova i ara només queda esperar els resultats finals, que es publicaran a partir del 3 d’abril, per saber si passen a la fase final que se celebrarà a Barcelona a finals del mes d’abril. Molta sort!!!

16997677_760763847407865_816360220239257271_n