Dia mundial de les persones amb extremitats diferents

El 12 d’abril els nens i nenes d’Infantil vam commemorar el dia mundial de les persones amb extremitats diferents.

A I3 van fer un circuit de psicomotricitat en el qual havien d’amagar un braç i vam explicar el conte “No em miris així”. A I4 també van jugar seguint les pautes del poema “Ponte en mi lugar” i els d’I5 van treballar el conte “Conociendo el mundo con otro sentido”. Totes aquestes i d’altres activitats es realitzen durant el curs per fer visible com som de diferents i la importància d’empatitzar amb els companys/es que tenen dificultats motores i físiques en general.

A la nostra escola celebrem cada dia que tots som diferents. Som diferents per dins i per fora i aquest és el nostre tresor que ens fa únics. Alguns són alts i altres baixos, hi ha nens amb pigues i altres sense i també n´hi ha amb extremitats diferents o pròtesis, com la nostra companya. Hi ha que els agrada pintar i altres que corren molt ràpid. Uns tenen unes habilitats i d’altres, unes altres… D’aquesta manera cadascú aporta el seu granet de sorra per avançar i superar reptes amb l’ajuda de tots.

Tenim sempre present que al llarg de les nostres vides ens trobarem amb moltes persones diferents. Hem de fer que amb les nostres paraules i actes sempre se sentin respectades i estimades. Cal mirar més enllà de les aparences, mirar allò important, mirar el nostre COR.

Per últim volem felicitar a NCR pel seu esperit de superació, constància, valentia i per l’alegria que ens contagia dia a dia sense límits. Enhorabona a la seva família per ser el nostre referent!