Celebrem el dia de la No-Violència i la Pau

Dimarts dia 30 de gener, a les 11:30 h,  alumnat i professorat de tots els cursos ens hem reunit per a celebrar la festivitat de la pau.

Els alumnes de 4t d’ESO han estat els encarregats de fer la presentació de l’acte. Hem començat amb la lectura del manifest  realitzat per l’alumnat de 3r d’ESO, manifest que també es llegirà a la Plaça del Cóc en l’acte en el qual alumnes de 5è d’EP aportaran un gran nombre de productes alimentaris de primera necessitat que seran repartits entre la gent més necessitada de tot el poble.

L’alumnat de 1r, 2n i 3r d’EP, en un mural de cors, han escrit missatges amb petites accions que podem dur a terme en el nostre dia a dia per aconseguir un entorn proper més pacífic. Aquestes accions estan relacionades amb els treballs que prèviament els cursos de 4t i 5è d’EP els han exposat sobre les guerres al món Ucraïna , Palestina, Tigré… L’alumnat de 6è ha fet un conta-contes a les classes dels més petits per treballar els diferents valors que ens poden ajudar a construir la Pau.

Més enllà de saber que el dia 30 de gener celebrem l’acte commemoratiu del dia mundial de la Pau i la No Violència, els nostres xiquets i xiquetes del col·legi han treballat, d’una manera especial i diferent a com acostumem a fer-ho al llarg del curs, els diferents valors instrumentals —solidaritat, respecte, amistat, altruisme…— que ajuden a construir una gran societat compromesa amb valors finals tan importants com la PAU. Grans i petits han estat tota la setmana duent a terme activitats per posar de manifest els valors més grans que una escola educativa ha de tenir : AMOR, PAU, COMPANYONIA, EMPATIA, SOLIDARITAT, RESPECTE… Des d’aquí tot el professorat els felicitem i també fem extensiva aquesta felicitació als pares i mares que des de casa mostreu el vostre altruisme ajudant  a crear una societat més justa i sostenible i a fer dels vostres fills un exemple a seguir.