Avaluació

Almenys un cop al curs és recomanable fer una avaluació en profunditat de l’EDC.  Aquesta revisió l’ha de dur a terme la Comissió d’Estratègia Digital en l’última reunió abans de la finalització del curs escolar, després traslladarà aquesta avaluació amb les possibles millores si s’escau a l’equip directiu, a través de l’acta de la reunió.

Cal revisar cadascuna de les actuacions planificades per al curs escolar en qüestió i determinar el grau d’acompliment dels indicadors establerts a partir dels criteris d’acompliment. Així per tant, es pot concloure si els objectius establerts s’estan assolint. De la mateixa manera, cal revisar els objectius per al proper curs.

A partir d’aquí, la Comissió d’Estratègia Digital ha d’encetar un procés de reflexió. En el primer curs de l’aplicació de l’EDC és possible que calgui revisar algun dels objectius, sigui la seva definició o la seva temporització, o algunes de les actuacions.

Si l’EDC està arribant al final de la seva planificació, caldrà plantejar-se la diagnosi per actualitzar-la. Aquesta revisió i actualització implicarà un canvi en els objectius i en les actuacions on evidentment, l’equip directiu orientarà i en donarà el seu vistiplau, tot alineant-ho al PEC, PGA, NOFC i altra documentació de centre.