3r. Dibuixem l’Església de Sant Martí
01/02/24La colla de 3r estem fent un projecte sobre el poble a les sessions de medi i aprenent moltes coses d’Arenys de Munt. Avui hem baixat a la plaça a observar l’església de Sant Martí des d’un punt de vista arquitectònic i històric.
Després d’escoltar l’explicació,… Llegeix més»
5è. Taller Torrent (electricitat)
01/02/24Els Axolots hem construït diferents circuits elèctrics amb l’ajuda d’en Jordi i l’Anna. Ha estat molt electritzant i divertit!!! Ens ha agradat moltíssim poder posar en pràctica tots els conceptes estudiats a classe.
Gràcies, Jordi i Anna!!!
6è. Calçem els calçots
30/01/24L’alumnat de sisè hem anat a l’hort a calçar els calçots que vam plantar fa unes setmanes. Mentre anàvem afegim compost del que fabriquem a l’escola per damunt per anar-los calçant vam poder observar els insectes de l’entorn de l’hort i vam fer una troballa… Llegeix més»
El número 1
25/01/24Les tortugues i els conills vam buscar per l’escola i vam trobar el número 1 que venia del país dels números.
Hem començat a treballar el traç seguint la seva direccionalitat i la quantitat.
Dibuixem amb les Beebots!
18/01/24SORPRESA!!
17/01/24Hem començat aquest segon trimestre amb sorpreses! Els Reis d’Orient ens han deixat al costat de l’arbre de Nadal de l’escola uns regals per les classes. Quina il-lusió!!! Per la tarda hem estat jugant i compartint bons moments.
Juguem amb el nou material de psicomotricitat
12/01/24En tornar de les vacances de Nadal, els nens i les nenes d’infantil ens hem trobat que els reis de l’orient han passat per l’escola i ens han deixat regals! Aquests dies estem començant a gaudir del material nou que ens han portat per a… Llegeix més»
Protegit: Concert de Nadal
19/12/23No hi ha resum perquè és un article protegit.
Taller de postals de Nadal
15/12/23Fem tallers de postals plegats!… Llegeix més»
Cantem Nadales a l’Escola Bressol La Petjada
15/12/23El passat dimarts 12 de desembre els i les alumnes de 3r vam anar a l’Escola Bressol La Petjada a cantar Nadales.… Llegeix més»