Festes anglosaxones

Cada any, celebrem una festa anglosaxona dels diferents països de parla anglesa. Aquestes festes anglosaxones són un recurs més que tenim a l’escola per potenciar i motivar l’aprenentatge de la llengua anglesa.

Durant la setmana es plantegen, des de l’àrea d’anglès i les tutories una sèrie d’activitats, jocs i audiovisuals per treballar vocabulari específic de la festa, estructures gramaticals i coneixement d’aquesta tradició.

Es fa als alumnes una sèrie de propostes basades en l’aprenentatge vivencial fomentant també la convivència escolar tot celebrant conjuntament aquesta festa.

Tot això és possible gràcies a les propostes impulsades des de la comissió d’anglès de l’escola i a la participació de tot el claustre i alumnat.

Aquí podreu veure un recull de les últimes festes celebrades:

Thanksgiving Curs 23-24

Holi Fest Curs 22-23