Escola Verda

Som Escola Verda des del curs 2006-2007 i formem part de la Xarxa d’escoles verdes.

Com escola verda fem moltes accions relacionades amb el medi ambient i l’ecologia. El nostre projecte contempla accions i iniciatives guiades per la nostra visió crítica i de respecte vers el medi ambient i l’entorn natural que ens envolta. Tota la comunitat educativa formem part d’aquest projecte, essent tots i totes peces claus per portar a terme aquestes i més iniciatives que ens comprometen amb un hàbits de vida saludables, de benestar i equilibri amb el nostre entorn.

Tenim un hort a l’escola on fem activitats des d’I3 fins a 6è i comptem amb un espai anomenat “second life” on hi desem material reciclable per poder utilitzar en les nostres produccions plàstiques i manualitats. També, a educació primària tenim ecodelegats/des a cada classe que es reuneixen mensualment.

Formem part del pla de consum de fruita, fem compostatge i moltes sortides a l’entorn proper. El curs 22-23 vam estar premiats amb el Premi Escola agricultura i alimentació ecològica pel nostre projecte “Vinculats a la Terra”.

COM HO FEM