Llengua estrangera

La llengua anglesa es treballa des d’I3 fins a 6è. Es treballa des de l’oralitat i el joc. Als cursos d’infantil l’anglès s’inclou en les rutines diàries i a primària, en els desdoblaments, es treballa tant l’expressió oral com la comprensió de la llengua.

En alguns cursos ens hem iniciat amb la plataforma e-twinning, una plataforma internacional on les i les alumnes poden fer projectes conjunts amb alumnes d’arreu d’Europa posant en pràctica d’una manera significativa la llengua anglesa.

També, comptem amb una biblioteca de llibres clàssics i tradicionals en anglès, fomentant la cultura anglesa.

Durant el curs, realitzem una festa anglosaxona.

També fem anglès a altres festes, a les jornades verdes, a la Castanyada relacionat amb Halloween, al Nadal amb el Christmas, Teatre en anglès…