TALLER DE PREVENCIÓ DE SOL “SOL, SOLET!

Els alumnes de primer de primària hem pogut gaudir d’un taller molt vivencial “Sol, solet” sobre els beneficis i els perills del sol. Ens han fet unes explicacions que els nens i nenes escoltaven amb molta atenció ja que ens han donat consells per tal de protegir-nos bé del sol.  També ens han explicat que el sol, d’una banda, ens dóna energia, ens proporciona la vitamina D i que fa que estiguem més contents i contentes, però alhora hem de vigilar amb els efectes del sol perquè ens pot cremar la pell i provocar incendis.

També ens han recordat que per prevenir els efectius nocius del sol cal dur un barret, ulleres de sol, beure aigua, buscar ombres i  posar-nos una bona crema solar d’alta protecció per protegir-nos millor de les cremades del sol, marejos, etc. Al finalitzar el taller van donar als infants una pulsera que amb el sol canvia de color.