L’art ens fa créixer

A l‘escola Sobirans ens agrada sentir i viure la música, i és per això que treballem aquesta àrea d’una manera ben vivencial. Cantem, ballem, toquem, sentim, escoltem, creem…

Cada any, celebrem el concert de Nadal, obert a les famílies, a la Sala Municipal, on tots els nens i nenes de l’escola van interpreten cançons relacionades amb l’hivern o el Nadal. També, com a escola ens agrada participar en les propostes que fan diferents entitats vinculades amb el món educatiu, que enriqueixen el bagatge dels nostres alumnes i que els permeten compartir experiències molt interessants amb infants d‘altres escoles de Catalunya. Per això, participem en projectes com “La Clika”, la “Trobada de Corals”; el “Fem Dansa a l‘Alt Maresme”, i a la  “Cantània”, de la mà de l ́Auditori de Barcelona.

A l’àrea de plàstica treballem les diferents tècniques a partir de diversos autors establerts a cada curs: Mondrian, Miró, Calder, Delaunay, Pollock, Picasso, Kandisnky, Niki de Saint Phalle, Rosa Virgili, Hunderwassert, Tony Cragg, Georgia O’Keefle, Pol Klee, Leandre Cristofol, Matisse, Claes Oldenburg, Gaudí, Dalí, Picasso, Pop Art, Andy Warhol i Velázquez.