Lleure 3D

LLEURE 3D

Lleure 3D és una empresa dedicada a proporcionar serveis d’activitats extraescolars en centres educatius centrant-los en aspectes lúdics, esportius, educatius, socials i culturals, però englobant-los bàsicament dins l”àmbit del lleure.

Contacte: Rosa Alsina i Sara Roura

Adreça: info@lleure3d.cat

Telèfon 635959922

La bona comunicació, la mútua comprensió i una fluïda relació entre empresa-treballador/a-família-nen/a són la base en què es fonamenta LLEURE 3D S.C.P., procurant tenir un  contacte constant amb tots ells i així poder detectar les mancances que puguin anar sorgint.

La nostra proposta ofereix no només una responsabilitat per acollir nens i nenes durant unes hores, sinó que també pren la iniciativa de voler activar aquest temps motivant, reforçant hàbits i valors que creiem importants per la vida.
El nostre plantejament parteix de les activitats que més agraden als nens/es de 3 a 12 anys.

Per portar a terme el nostre projecte sempre buscarem i contractarem personal especialitzat per cada tipus d’activitat i alhora desenvoluparem un bon programa creatiu que és, sense dubte, la base del nostre projecte.

Lleure 3D posa a la vostra disposició una secretaria, la qual trobareu en horari de 16:00 h a 19:00 h al despatx de l’AMPA o bé al telèfon 93 793 84 66. Per a qualsevol tipus d’informació també podeu escriure un correu electrònic a lleure3d@gmail.com

NOTES IMPORTANTS
– Serà imprescindible ser soci de l’AMPA per poder inscriure’s en alguna activitat.
– Les activitats específiques s’iniciaran el mes d’octubre, excepte el S.A.M. (servei d’acollida matinal), la ludoteca i el ludiespai (migdia i tarda) que començaran el primer dia lectiu (14 de setembre de 2015).
– Només s’obrirà una activitat sempre que hi hagi un mínim de vuit nens/es. Si durant el període d’inscripcions no hi ha el suficient nombre de nens/es aquesta no s’obrirà. En el cas de que es tracti d’una activitat que ja hagi començat, sempre es tancarà al següent mes, avisant a les corresponents famílies amb antelació.
– Les activitats esportives que siguin aptes per participar en es JOCS ESCOLARS que organitza el Consell Esportiu del Maresme, s’inscriuran des de l’escola (lliguetes escolars) la qual cosa no serà obligatòria per a cap alumne, i sempre serà amb el vist-i-plau de les famílies. A l’inici del curs es farà una reunió informativa.
– Tots els alumnes que el curs passat varen gaudir d’alguna activitat i que vulguin mantenir la seva plaça per al curs vinent, caldria que ho comuniquessin abans de l’1 de setembre a través d’un correu electrònic a lleure3d@gmail.com, indicant el nom, el curs i l’activitat.
– 10% de descompte si  la forma de pagament és trimestral.
– 10% de descompte per a les famílies amb el carnet de família nombrosa.