Menjador escolar

Qui som

Picant de Mans és una empresa familiar arenyenca -creada l’any 2007- dedicada al món del lleure i els serveis d’alimentació escolar. Gestionem serveis de menjador escolar – des de la cuina al monitoratge- i també casals d’infants en temps de vacances -estiu i nadal-

El nostre equip humà és el nostre principal valor. Som joves, professionals i amb molta experiència en el món del lleure. Per nosaltres és una prioritat satisfer als nostres clients i fer-ho sempre d’acord a la normativa vigent del nostre sector i oferint serveis de qualitat.

Entre els nostres compromisos de servei hi ha la voluntat que elss nens i nenes dels menjadors coneguin i entenguin molt millor la importància d’una bona alimentació. Que comprenguin el motiu dels productes de temporada i la importància del consum de proximitat. Una descoberta de nous noms, nous gustos i nous sabors. I un retorn a les essències més pròximes. Una aposta pels productors locals, l’estalvi energètic, la sostenibilitat i l’ecològia que ens agrada compartir cada migdia.

Si cliqueu l’enllaç podreu tenir tota la informació del menjdor de l’escola.