Des del 1992, en record a la destrucció de la biblioteca de Sarajevo durant el conflicte dels Balcans, el 24 d’octubre se celebra el Dia de les Biblioteques. Aquesta commemoració ens recorda la necessitat de seguir impulsant les biblioteques, de fer visible el seu paper a la societat actual com a lloc de trobada amb la cultura i el coneixement i com a instrument de millora de la societat. Aquesta commemoració és una iniciativa de l‘Associació Amics del Llibre Infantil i Juvenil.
Nosaltres, des de l’Escola, impulsem el gust per la lectura amb diferents propostes i activitats, com ara l’exposició de llibres i contes de temàtiques diverses.
A més, en breu, tindreu l’oportunitat de gaudir de la biblioteca en horari extraescolar. Esteu molt atents i atentes a la informació que us enviarà l’AFA!



