ANEM A VEURE LA VELLA QUARESMA!
El passat divendres 3 de març, els nens i nenes de P5 vam anar a la plaça de les Peixateries Velles a veure com li tallaven la primera cama a la Vella Quaresma. Va ser un espectacle molt engrescador i al final també vam cantar amb el Carni i a més a més ens vam […]
ANEM A VEURE LA VELLA QUARESMA! Llegeix més »








