Festes i Tradicions

Carnaval, Carnaval!!

El passat 8 de febrer es va celebrar el Carnaval a l’escola. Al matí els nens i nenes, i també els professors, es van disfressar i van fer una rua magnífica pel voltant de l’escola. Aquest any el fil conductor de les disfresses va ser els dibuixos animats. Així els de P3 van anar de

Carnaval, Carnaval!! Llegeix més »

ENS MENGEM LES CASTANYES!

El passat dimarts, 31 d’octubre, a la tarda, vam celebrar la Castanyada. Els nens i nenes de tota la primària vam fer a la tarda activitats a la classe relacionades amb aquesta gran tradició: escoltar cançons, poemes, dites, manualitats, etc. Després vam sortir a la pista blava on les castanyeres ens van repartir les paperines

ENS MENGEM LES CASTANYES! Llegeix més »

FESTA de TARDOR

Els nens i nenes de P5 han convidat a les CASTANYERES a la nostra escola i, perquè torrin les CASTANYES ben contentes, TOTS els alumnes d’Infantil els hem preparat BALLS i CANÇONS de la TARDOR. Primer, el Jordi ens ha fet una broma fent-se passar per castanyera, però no ens ha enganyat i les CASTANYERES

FESTA de TARDOR Llegeix més »

Taller a 3r: La cabra de Reus

El passat dilluns, 29 de maig, van venir un noi i una noia molt simpàtics, que són portadors de la Cabra de Reus. Van vindre acompanyats de la Cabra Petita. És una de les bèsties més desconegudes del bestiar de Reus, ja que solament surt 2 cops a l’any. És una bèstia de foc. Al

Taller a 3r: La cabra de Reus Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut