Parlo, escolto, escric…
Tots els infants des del moment de néixer tenen necessitat d’expressar-se i comunicar-se amb el món que els envolta. El llenguatge ens permet comunicar els propis pensaments i sentiments. Ens permet l’intercanvi d’emocions i de vivències necessari per poder identificar-nos nosaltres mateixos a través de la resposta de l’entorn, i així adaptar-nos al món, sentir-nos-hi […]
Parlo, escolto, escric… Llegeix més »










