Bones vacances, alumnes de cinquè!
Ha estat un curs estrany. I de canvis. Tothom vam començar amb classe nova, ens havien barrejat. Els mestres eren nous, alguns companys havien marxat, d’altres nous van arribar. Tot i això vam saber construir tres grups d’amics. Amb els nostres problemes i les nostres alegries anàvem passant el curs entre novetats: monitors digitals, tauletes, […]
Bones vacances, alumnes de cinquè! Llegeix més »










