Obrigado!
Wow! Quin viatge més divertit vam tenir 12 nens i nenes de 5è i 6è! Del 9 al 14 de març vam viatjar a Portugal, concretament a la ciutat de Braga per viure una nova experiència Erasmus+. Però clar, no vam anar sols. En aquesta ocasió ens van acompanyar les mestres Judith, Margarita i Missi. […]










