Taller a 3r: iguals en la diferència
El divendres 19 de maig vam fer a 3r un taller que es deia “Iguals en la diferència”. Vam aprendre que no hi ha coses fetes per als nens, i unes altres fetes per a les nenes. Cadascú ha d’escollir els seus jocs, les tasques de la casa, el color preferit o les joguines, seguint […]
Taller a 3r: iguals en la diferència Llegeix més »








