Expressió escrita a 3r: El còmic
Els alumnes de 3r de l’escola s’ho estan passant d’allò més bé, alhora que aprenen moltes coses que desconeixien dels còmics. Han practicat molt amb les expressions de la cara dels personatges, els símbols gràfics, les línies cinètiques, les bafarades, les onomatopeies, etc. El seu treball final és una tira còmica de 5 vinyetes on […]
Expressió escrita a 3r: El còmic Llegeix més »







