Nom de l'autor: admin

Relats digitals

A l’escola hem treballat el relat digital. I com ho hem fet? Primer els alumnes van llegir un llibre d’on havien de treure idees. A continuació havien de pensar l’argument de la seva pròpia història original. Després havien de redactar allò que finalment enregistrarien,  ells mateixos van fer de narradors, i van interpretar els diàlegs. […]

Relats digitals Llegeix més »

Hem anat a Port Aventura WORLD!!!

El  passat 9 de febrer els nens i nenes de l’escola vam poder gaudir d’una jornada inoblidable a Port Aventura World. Vam fer uns tallers molt divertits, vam muntar en algunes atraccions, i finalment vam dinar a la Plaça Central. Va ser fabulós!!!!! Hem d’agrair a l’empresa MARS l’organització, i el gran tracte que vam

Hem anat a Port Aventura WORLD!!! Llegeix més »

Carnaval, Carnaval!!

El passat 8 de febrer es va celebrar el Carnaval a l’escola. Al matí els nens i nenes, i també els professors, es van disfressar i van fer una rua magnífica pel voltant de l’escola. Aquest any el fil conductor de les disfresses va ser els dibuixos animats. Així els de P3 van anar de

Carnaval, Carnaval!! Llegeix més »

SANTA CECÍLIA 2017

El passat dimecres, 22 de novembre, a l’escola es va celebrar Santa Cecília amb dos concerts inigualables. Al matí van actuar els petits d’infantil i cicle inicial, i per la tarda els de 3r, 4t, 5è i 6è. El fil conductor de les actuacions han estat els dibuixos animats. Cliqueu i gaudiu de les cançons

SANTA CECÍLIA 2017 Llegeix més »

ENS MENGEM LES CASTANYES!

El passat dimarts, 31 d’octubre, a la tarda, vam celebrar la Castanyada. Els nens i nenes de tota la primària vam fer a la tarda activitats a la classe relacionades amb aquesta gran tradició: escoltar cançons, poemes, dites, manualitats, etc. Després vam sortir a la pista blava on les castanyeres ens van repartir les paperines

ENS MENGEM LES CASTANYES! Llegeix més »

Un taller molt mediàtic

El passat dimecres 12 d’octubre alguns alumnes de l’escola van fer un taller sobre higiene postural. Aquest el van preparar alguns dels alumnes dels graus de nutrició, fisioteràpia i educació social de la Universitat Rovira i Virgili. No va ser un taller qualsevol, ja que van vindre alguns dels mitjans de comunicació més importants de

Un taller molt mediàtic Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut