INFORMACIÓ ACTUALITZADA PER A LES FAMÍLIES DERIVADA DEL CONFINAMENT PER CORONAVIRUS (23-03-2020)

Benvolguts/des,

Us saludem un dia més a tots i a totes en general desitjant que us trobeu bé. Ateses les notícies sembla que aquesta setmana hi haurà una crescuda de casos de COVID19 però vencerem i el claustre de mestres estarà cada dia amb vosaltres.

El president Sánchez vol prorrogar l’estat l’alarma 15 dies més fins l’11 d’abril. Us vam dir el passat divendres que la situació dels nostres alumnes ens preocupa i afegim també que ens OCUPA.

Per aquest motiu us enviem la programació de treball per aquesta setmana tot recordant que si hi ha uns quants nens/es que no els poden fer que no es preocupin ja que són tasques no avaluables però  que intentin aprofitar el temps sigui llegint, repassant el que s’ha fet a l’escola…ja que el dia és molt llarg i hi ha temps de tot.

Així doncs els dilluns, dimecres i dijous trobareu activitats. Els cursos de  4t (Moodle), 5è i 6è (classroom)  i els altres cursos de 1r,2n i 3r als blocs dels cicles. No us perdeu el dimecres les activitats de música i l’activitat d’educació física titulada MOU-TE! per a tothom que vulgui estar en forma. Us ho passareu molt bé!

Infantil. Podreu trobar activitats per passar-ho bé i aprendre als blocs de cada cicle  que anirem actualitzant cada setmana.

RECORDEU!!! ACTIVITATS DISPONIBLES ELS DILLUNS, DIMECRES I  DIJOUS DE CADA SETMANA.

* Quant a les targetes prepagament per a les famílies beneficiàries de beques individuals de menjador, serà el Consell Comarcal, Ajuntament… qui enviarà un comunicat a les famílies beneficiàries de beques individuals de menjador on s’ indicarà el lloc i data de recollida.

* Recordem que a la web de la http://xtec.gencat.cat   hi trobareu informació diversa i actualitzada així com un recull de recursos i activitats per als nens i nenes.

– Podeu consultar tota la informació sobre coronavirus als webs:

Esperem tornar a la normalitat ben aviat.

Cordialment,

La direcció