COMPROMÍS SOCIAL

Som conscients que una educació integral ha de vetllar per la millora en la construcció dels aprenentatges i pel desenvolupament de les intel·ligències de l’alumnat, sense oblidar una educació en valors.

El respecte, la cooperació, la solidaritat i l’ajuda als altres es treballen des de moltes vessants i una d’elles és la participació campanyes solidàries com: Recollida de roba SOS Àfrica, El banc dels aliments, recollida de roba per als refugiats, recollida de roba per a l’associació GLORR, lluita contra el càncer infantil AFANOC, Solidàrium, Marató de TV3, Fundació Arrels, Mans Unides i altres.

Pel que fa a la campanya de Mans Unides, la comunitat educativa de l’escola Frederic Godàs sempre ha col·laborat de manera desinteressada i normalment són les mestres de religió les encarregades de coordinar aquesta campanya que s’ha vingut portant a terme des de fa més de vint anys.