EL GODÀS PARTICIPA A LA 30a MOSTRA DE TEATRE ESCOLAR A L’ESCORXADOR.

Avui dia 17 d’abril, l’alumnat i els mestres del Frederic Godàs, hem passat una bona estona tots plegats al teatre de l’Escorxador. Allí hem gaudit de dues obres preparades per la professora Veronica Castro on els protagonistes eren els mateixos alumnes de l’escola.

L’alumnat gaudeix molt alhora que s’educa en valors tot reforçant la tasca educadora de l’escola i de les famílies. Els beneficis del teatre per a la mainada són nombrosos ja que, entre d’altres, els infants aprenen a expressar-se de manera més enriquidora desenvolupant la l’ expressió oral i corporal, aprenen a treballar en grup i estimulen la seva capacitat de memòria i la seva agilitat mental.

Ens hem divertit molt i el claustre de l’escola els felicitem pel seu esforç i treball.