PROJECTES EUROPEUS

L’escola Frederic Godàs, des de l’any 1999, ha anat participant en diferents programes europeus sobre diferents temàtiques ( jocs tradicionals i temps de lleure, educació visual i plàstica, educació musical, horts, places, jardins, tradicions i cultura europea en general).

L’objectiu bàsic és apropar a l’alumnat i a la comunitat educativa en general a les diferents realitats europees tot i afavorint l’intercanvia i el coneixement de les diferents cultures, tot utilitzant les llengües estrangeres i les noves tecnologies.

A més, hem d’afegir com a punt fort la millora de la cohesió social que s’aconsegueix mitjançant les diferents activitats i visites doncs és el coneixement i l’intercanvi mutu el camí idoni per comprendre i estimar els altres.

Amb el ferm convenciment que el treball amb altres escoles augmenta la qualitat educativa, hem presentat i realitzat projectes i europeus i és el nostre objectiu continuar en aquesta línia.

HISTÒRIC

• COMENIUS 1999-2001- Toys and games in Europe (Geat Britain, France, Italy and Spain).
  • COMENIUS 2010-2012- Knowing by sharing (Finland, Italy, Sweden and Spain).
  • COMENIUS 2013-2015- Growing from the Garden (Finland, Polland, Great Britain, France, Greece and Spain).
  • ERASMUS + 2018-2020 – I.D.E.A.L. – Innovating by doing experiments about Leonardo (Italy, Portugal, Estonia, Romania, Spain).
  • ERASMUS + (Actualment en elaboració).