BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 75 – ABRIL 2024.

Hem tornat de vacances i la primavera ens obre les portes del mes d’abril que ens conduirà a gaudir de la Diada de Sant Jordi. Podeu veure un petit recull de les activitats programades a l’escola per commemorar el 8 de març, dia de la dona treballadora (https://agora.xtec.cat/ceipfredericgodas/portada/8-de-marc-2024/)

Durant aquest mes durem a terme les següents activitats:

• I3 visitarà la ludoteca de Cappont i anirà de sortida a La Saira.
  • I4 visitarà la Casa dels Gegants.
  • Educació Infantil gaudirà de l’audició musical a càrrec de l’arpista Berta Puigdemasa.
  • 1r rebrà la visita de l’escriptora Cinta Arasa.
  • 2n anirà de colònies a “Les Obagues” de Juneda.
  • 3r anirà al teatre en anglès, visitarà el Museu de l’Aigua i anirà de colònies a Prades.
  • 4t realitzarà les proves d’avaluació diagnòstica, anirà al teatre en anglès, participarà del taller d’Unió de Pagesos “Història de vida i jocs” i de la trobada del “Pla Educatiu d’Entorn” del barri de Cappont.
  • 5è rebrà la visita de l’escriptora Cinta Arasa, visitarà el Parc Infantil de Trànsit en el marc del pla d’Educació Viària, gaudirà d’un espectacle sobre la protecció del medi ambient i farà l’activitat de patis sostenibles organitzat per la Paeria de Lleida,
  • 6è realitzarà les proves de Competències Bàsiques els dies 16,17 i 18, rebrà la visita de l’escriptora Cinta Arasa, participarà d’una trobada esportiva i gaudirà d’una activitat d’animació lectora en anglès.
  • Tots els nens i les nenes d’Educació Primària gauidan de la mostra de teatre de l’activitat extraescolar a l’Escorxador.

De cadascuna de les activitats rebreu informació més detallada a través dels vostres tutors i tutores. El treball dels valors, el respecte la bona convivència seran l’objectiu principal en totes les activitats escolars.

Recordeu que podeu consultar un recull de fotos i vídeos més extens de manera periòdica a una carpeta compartida a la que accediu amb el vostre usuari i contrasenya del domini @fredericgodas.cat.

Esperem que el Butlletí Informatiu us sigui útil!