INFORMACIÓ ACTUALITZADA PER A LES FAMÍLIES DERIVADA DEL CONFINAMENT PER CORONAVIRUS (20-03-2020)

Benvolguts/des,

Us saludem un dia més a tots i a totes en general i especialment als que us esteu recuperant tot desitjant-vos que ben aviat us trobeu bé.

Des del punt de vista educatiu i escoltades les declaracions del Conseller d’Educació d’ahir, no hi ha massa més novetats fins l’hora present.

Malgrat tot, el claustre de mestres no volem passar per alt que la situació de confinament pel COVID19 ens preocupa, sobretot si aquesta s’allarga més enllà de les dues setmanes previstes. Com bé sabeu, el darrer dia de classe (dijous 12) els/les tutors/es ja van encomanar  tasques a fer per no perdre l’hàbit de treball i estudi.

A hores d’ara volem fer un pas més adreçat a l’alumnat de 4t,5è i 6è. Aquests cursos ja estan acostumats a l’escola a treballar amb eines tecnològiques interactives (Moodle, Google Gsuit, classroom…) i ens agradaria continuar fent-ho durant aquest període ja que, a més d’ una manera d’aprendre, és també una metodologia amb la que  l’alumnat se sentirà més a prop dels mestres i això és el que considerem valuós en aquests moments.

Tot i que els més menuts (Infantil, 1r,2n i 3r) han començat  a treballar amb aquestes metodologies, l’equip de mestres pensem que ara és més adient continuar  amb exercicis i activitats que podran trobar als Blocs de cada cicle i que anirem actualitzant.

TOTES AQUESTES NOVES ACTIVITATS ESTARAN DISPONIBLES ELS DILLUNS I ELS DIJOUS DE CADA SETMANA.

Si hi ha nens i nenes que no tenen accés al Moodle, Gsuite…. no us preocupeu ja que aquestes activitats no suposen avançar en el currículum ni seran avaluables acadèmicament. Continueu fent altres tasques de lectura…així com visualitzar els programes educatius que TV3 emet.

* Quant a les targetes prepagament per a les famílies beneficiàries de beques individuals de menjador, serà el Consell Comarcal, Ajuntament… qui enviarà un comunicat a les famílies beneficiàries de beques individuals de menjador on s’ indicarà el lloc i data de recollida.

* Recordem que a la web de la http://xtec.gencat.cat   hi trobareu informació diversa i actualitzada així com un recull de recursos i activitats per als nens i nenes.

– Podeu consultar tota la informació sobre coronavirus als webs:

Esperem tornar a la normalitat ben aviat.

Cordialment,

La direcció