ESTUDI DE LA BIODIVERSITAT ALS PATIS.

L’escola Frederic Godàs participa en un projecte de la Paeria anomenat “Projecte URBAN-NAT, d’Adaptació al canvi climàtic i millora de la biodiversitat de Lleida” que ha estat finançat per la Fundació Biodiversitat, amb fons Next Generation.

Una de les accions del projecte consisteix en realitzar millores en els Patis Escolars, creant el que s’anomenen “Oasis de biodiversitat”. Espais que permetin impulsar o consolidar els elements naturals i els petits ecosistemes que es troben als patis escolars.

Després d’haver fet una reunió amb el claustre explicant les actuacions, aquest mes s’estan portant a terme a l’alumnat de cinquè uns tallers per tal de descobrir la biodiversitat al pati. Monitors experts i personal tècnic guien l’activitat.

Aquesta actuació és interessant per poder decidir la transformació d’alguns espais del pati. L’alumnat s’ho ha passat molt bé mirant amb les ulleres de llarga vista i les lupes i han après molt sobre la natura i els éssers vius.