Libertad, en los educandos, es respetar su personalidad; es hacer intervenir su voluntad en todos sus actos; es despertar y avivar la luz de su inteligencia para que alumbre su camino en todos los momentos; es poner en juego continuamente estos dos poderosos resortes de nuestra vida: la razón y la conciencia; es acostumbrar a los jóvenes a sentir en sí mismo la responsabilidad de su manera de obrar; es hacerles sentir y comprender la razón de su existencia.
FREDERIC GODÀS
Boletín del Liceo Escolar, n. 95, octubre del 1916

BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 74 – MARÇ 2024.

Comença el mes de març que ens portarà la primavera, acabarem el trimestre i farem les vacances de Setmana Santa, que seran deL 23 de març a l’1 d’abril. Deixem enrere el Carnestoltes i les aventures dels nens i les nenes de 6è a la neu i commemorarem el Dia de la Dona Treballadora el 8 de març.… Llegeix més»

MANAMENTS DEL REI CARNESTOLTES 2024.

El proper 9 de febrer  celebrarem el Carnaval a l’Escola Frederic Godàs.

Sa majestat Carnestoltes ens ha enviat unes ordres divertides que tots i totes haurem de seguir per celebrar la festa. Dilluns 5 de febrer rebrem la visita del Pau Pi, que donarà el tret de sortida a aquesta setmana plena de disbauxa.

El divendres serà el dia gran en el qual a les 15.15h. tot l’alumnat de l’escola acompanyat dels seus mestres desfilaran  al llarg del carrer de la Doctora Castells.… Llegeix més»

INTERCANVI AMB LA UNIVERSITAT DEL PAÍS BASC I CONCERTS DE SANTA CECÍLIA.

El divendres 17 de novembre la Vicedegana de Pràcticum i TFG, Itziar Iriondo, i una professora del Departament de Didàctica de la Llengua anglesa, Miren Itziar Elorza, de la Facultat d’Educació, Filosofia i Antropologia de la Universitat del País Basc a Donosti, van visitar la… Llegeix més»

PATRIMONI CULTURAL, LLIGA ESCOLAR I EDUCACIÓ AMBIENTAL.

Aquest mes de novembre va començar amb la tradicional festa de la Castanyada on totes les famílies van reunir-se al pati de l’escola per gaudir de les danses preparades pels nens i les nenes sota la direcció de les nostres mestres de música i van assaborir castanyes torrades amb molta il·lusió pels mestres de l’escola.… Llegeix més»

BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 70 – NOVEMBRE 2023.

Comença el mes de novembre després d’haver gaudit del retrobament de totes les famílies entorn la festa de La Castanyada, on hem pogut compartir una tarda de danses i castanyes torrades, fent fortes les nostres tradicions.
El mes de novembre serà el de la celebració… Llegeix més»

BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 69 – OCTUBRE 2023.

Hem iniciat un nou curs amb la mateixa il·lusió que sempre i  amb moltes ganes de fer propostes noves i interessants que puguin engrescar  els nens i les nenes en el gran repte d’aprendre dia a dia. Deixem enrere la Festa Major de Tardor de Lleida i acabarem amb la gran festa de retrobament de la comunitat educativa per La Castanyada que celebrarem el dia 31 d’octubre.… Llegeix més»