RÀDIO GODÀS.

El curs 2022-23 engeguem un nou projecte a l’escola amb l’alumnat de 5è: la Ràdio Escolar.

Aquest és l’espai en què publicarem tots els programes que anem enregistrant.

Esperem que en gaudiu!

PROGRAMA 18 – DIA MUNDIAL DE LA RÀDIO – CONCURS DE MICRORELATS.

En aquest programa de l’alumnat de 6è presenta els guanyadors del concurs de microrelats amb motiu del dia Mundial de la Ràdio.

PROGRAMA 17 – LA SETMANA DE LA CIÈNCIA 2023. “COMMEMORACIÓ DE L’ANY JOAN ORÓ. REDESCOBRIM L’AULA DE CIÈNCIES”.

En aquest programa de la Comissió Ambiental de la nostra escola us presenta el treball realitzat a la Setmana de la Ciència sota el lema “Commemoració de l’any Joan Oró. Redescobrim l’aula de ciències”.

PROGRAMA 16 – PROS I CONTRES DE LES PANTALLES.

En aquest programa de Ràdio Godàs l’Héctor, l’Alba, la Doua i el Roc ens presenten els pros i les contres de l’ús que fem cada dia de les “pantalles”.

PROGRAMA 15 – ELS 5 MILLORS MUSICALS DEL MOMENT.

En aquest programa de Ràdio Godàs el Gerard, el Pol, la Maria i l’Aina ens presenten els millors 5 musicals del moment.

PROGRAMA 14 – ELS MENJARS TÍPICS DE CATALUNYA.

En aquest programa de Ràdio Godàs el Biel, la Marina, el Widman i el Jan ens parlen dels que menjars típics de Catalunya.

PROGRAMA 13 – ELS REIS DE LA MÚSICA: MICHAEL JACKSON I FREDDIE MERCURY.

En aquest programa de Ràdio Godàs el Miquel, l’Adrián, la Jana i la Sara ens parlen dels que consideren dos reis de la música de tots els temps: Michael Jackson i Freddie Mercury.

PROGRAMA 12 – PROGRAMA ESPECIAL DE SANT JORDI

La nostra escola sempre celebra Sant Jordi amb tota mena d’actes relacionats amb el foment de la lectura i les tradicions de Catalunya. En aquest programa especial podreu descobrir diferents recomanacions de lectures fetes pels nens i les nenes de 5è. Esperem que en gaudiu i no oblideu regalar un bon llibre que us acompanyi al llarg de la vostra vida!

PROGRAMA 11 – ENTREVISTA AL SENYOR LLUÍS MIQUEL.

Continuant amb els actes de celebració dels 30 anys d’escola esportiva Frederic Godàs hem entrevistat al senyor Lluís Miquel, exdirector de la nostra escola.

PROGRAMA 10 – TOP 5 D’AVENGERS.

El Quim, la Carla, el David i el Miquel ens presenten un programa amb el Top 5 d’Avengers.

PROGRAMA 9 – ENTREVISTA AL SENYOR RAÜL NUÑO.

Continuant amb els actes de celebració dels 30 anys d’escola esportiva Frederic Godàs hem entrevistat al senyor Raül Nuño, mestre d’Educació Física i coordinador de l’Escola Esportiva.

PROGRAMA 8 – ENTREVISTA A LA SENYORA NEUS CANET.

Continuant amb els actes de celebració dels 30 anys d’escola esportiva Frederic Godàs hem entrevistat a la senyora Neus Canet, jugadora del Elite Sport CB Lleida i exalumna de la nostra escola.

PROGRAMA 7 – ELS ESPORTS QUE PRACTIQUEM.

El Gerard, l’Íker i la Maria ens presenten els esports que practiquen.

PROGRAMA 6 – PEL·LÍCULES AMB VALORS.

El Fran, la Gabriela, el Pol i el Yassine ens presenten un seguit de recomanacions de pel·lícules amb valors.

PROGRAMA 5 – LES CINC MILLORS CANÇONS CATALANES DE 2022.

El Biel, la Noa, el Iago i l’Aleix ens presenten les 5 millors cançons catalanes de 2022.

PROGRAMA 4 – LA IGUALTAT ENTRE HOMES I DONES.

La Berta, el Lucas, el Gael, la Gretta i la Michelly ens presenten un programa sobre la igualtat entre homes i dones.

PROGRAMA 3 – ELS CINC MILLORS GRUPS DE MÚSICA CATALANS.

Primer programa disponible dels creats pels grups de Ràdio Godàs de 5è. El Guillem, el Júnior, l’Elyas i l’Aisosa ens presenten els 5 millors grups de música de Catalunya.

PROGRAMA 2 – ENTREVISTA AL SENYOR JAVI CALLES.

Continuant amb els actes de celebració dels 30 anys d’escola esportiva Frederic Godàs hem entrevistat al senyor Javi Calles, exentrenador de la nostra escola i actual president de la Federació de Bàsquet de Lleida.

PROGRAMA 1 – ENTREVISTA AL SENYOR JOSEP MALET.

Amb motiu dels 30 anys de l’Escola Esportiva del Frederic Godàs publiquem el primer programa de “Ràdio Godàs” parlant amb un dels fundadors d’aquest fantàstic projecte de l’escola.