ESTRATÈGIA DIGITAL DE CENTRE

L’Estratègia Digital de Centre (EDC) definirà i concretarà les línies d’actuació de l’escola que faran possible que docents, alumnat i centre assoleixin la competència digital.

L’Escola Frederic Godàs de Lleida recull des de fa molts anys al Projecte Educatiu de Centre, al Projecte de Direcció vigent i al Pla TAC la importància del treball amb la tecnologia amb l’objectiu fi de millorar la competència digital de l’alumnat. Amb aquesta finalitat, la Programació General Anual (PGA) cada any recull objectius relacionats amb la millora de la competència digital de l’alumnat. En aquesta línia, l’escola va formar part el curs 2019-20 del Projecte de Transformació Global de Centres Educatius que va permetre una renovació general de l’equipament digital del centre, ampliant-lo, actualitzant-lo i reemplaçant-ne el material obsolet.

Paral·lelament la participació en el projecte Erasmus+ “IDEAL Innovating by Doing Experiments About Leonardo” entre els anys 2018 i 2020 van suposar un important canvi metodològic en el treball amb les eines digitals diverses i la seva seqüenciació en els diferents cursos.

Per tal de conèixer l’Estratègia Digital del Centre podeu consultar els següents apartats:

Part Estratègica

Cultura Digital