INFORMACIÓ ACTUALITZADA PER A LES FAMÍLIES DERIVADA DEL CONFINAMENT PER CORONAVIRUS (16-04-2020)

Benvolguts/des,

Bon dia a tothom!

Tot continuant amb el confinament, desitgem que tots i totes us trobeu bé.

Aquests dies els/les mestres del Godàs ens hem posat en contacte amb vosaltres amb les tutories i els acompanyaments via telefònica. Hem comprovat que després d’un mes, la manera de treballar iniciada  arriba a tothom de manera fluïda i és un bon sistema per estar en comunicació mestres-alumnes-famílies per tal de mantenir els hàbits de treball.

Amb la detecció de manca de connexió d’alguns nens i nenes de sisè, esperem que a partir d’aquesta setmana quedi tot solucionat i que no hi hagi alumne/a sense fer i enviar les activitats tenint en compte els terminis. És molt important que sigui així!

Avui dijous, com ja és habitual, tindreu als vostres espais de treball (blocs, Moodle i Classroom) noves activitats.

Esperem que aquest nou període que comencem sigui profitós per a tothom i que puguem tornar a la normalitat ben aviat.

Cordialment,

La direcció

_______Altres adreces interessants____________________________________________

– Recordem que a la web de la http://xtec.gencat.cat   hi trobareu informació diversa i actualitzada així com un recull de recursos i activitats per als nens i nenes.

– Podeu consultar tota la informació sobre coronavirus als webs:

Actualització anterior 14-4-20