INFORMACIÓ ACTUALITZADA PER A LES FAMÍLIES DERIVADA DEL CONFINAMENT PER CORONAVIRUS (14-04-2020)

Benvolguts/des,

Bon dia a tothom!

Desprès d’un breu parèntesi i tot continuant amb el confinament, desitgem que tots i totes us trobeu bé.

Avui és dimarts i comencem el tercer trimestre escolar fent-ho des de la distància. L’objectiu és donar continuïtat al Pla de treball per tal que l’alunnat no perdi el contacte amb els mestres i mantingui els hàbits de treball, l’autonomia, l’organització, la responsabilitat…

Aquest matí comencen les trucades-tutoria per part dels/de les tutors/es per parlar del vostre fill/a. També us passarem els correus electrònics del professorat per a què pugueu plantejar els dubtes que vagin sorgint i pugueu coordinar de manera personalitzada les actuacions amb l’escola durant el tercer trimestre.

Esperem que, malgrat els entrebancs, aquest nou període que comencem sigui profitós per a tothom.

Cordialment,

La direcció

______Altres adreces interessants____________________________________________

– Recordem que a la web de la http://xtec.gencat.cat   hi trobareu informació diversa i actualitzada així com un recull de recursos i activitats per als nens i nenes.

– Podeu consultar tota la informació sobre coronavirus als webs:

Actualització anterior 3-4-20