INFORMACIÓ ACTUALITZADA PER A LES FAMÍLIES DERIVADA DEL CONFINAMENT PER CORONAVIRUS  (11-06-2020)

INFORMACIONS VÀRIES SOBRE L’ESTAT DEL PLA DEL MES DE JUNY

Benvolgudes famílies,

Durant aquesta setmana, d’acord amb el Pla de reobertura de l’escola Frederic Godàs, s’han portat a terme les activitats següents al mateix temps que es continua amb les activitats online.

1.- Acollida a l’alumnat d’educació infantil.

2.- Acompanyament i comiat de l’alumnat de sisè.

3.- Tutories personalitzades a tots els cursos. Aquestes ja han començat i es perllongaran fins al dia 18 de juny . El/la tutor/a us explicarà com es portaran a terme el curs vinent  les activitats online i  altres temes d’interès.

4.- A finals de setmana, les famílies rebreu una petita enquesta online a tots els cursos.

5.- Per acabar amb el Pla, es farà per a tot l’alumnat (cada curs amb el seu tutor/a) una videoconferència de comiat. Properament us enviarem informació sobre què caldrà fer per preparar-la.

Aprofitem l’avinentesa per a enviar-vos una cordial salutació, alhora que us recordem que estem a la vostra disposició.

L’equip directiu.

Lleida, 11 de juny de 2020