INFORMACIÓ ACTUALITZADA PER A LES FAMÍLIES DERIVADA DEL CONFINAMENT PER CORONAVIRUS  (01-06-2020)

INFORMACIONS VÀRIES SOBRE LA REOBERTURA ESCOLAR (JUNY)

Benvolgudes famílies,

En el cas que Lleida passi  el dia 8 de juny a la fase 2 de la desescalada es preveu la reobertura del centre.

Durant aquesta setmana, totes les tutores i tutors us trucaran per telèfon per tal d’explicar-vos les mesures de seguretat que s’adoptaran en aquesta reobertura així com concertar una cita prèvia a tots els cursos i famílies per fer tutoria en les properes setmanes , lliurar els informes finals i donar les orientacions de cara a l’estiu i el proper curs.

És molt important que feu l’esforç de venir (un adult per alumne/a el dia i l’hora acordada) ja que la informació que se us lliurarà és del vostre interès. També tindreu l’oportunitat de recollir les vostres pertinences aquell dia.

A més, demà dimarts rebreu dos correus (Escola i AMPA). Es tracta dels fulls del material didàctic i altres recursos que es necessitaran per al curs vinent. Veureu que, en general,  els preus són més econòmics que l’any passat, entre d’altres raons, perquè l’escola aplica els descomptes d’allò que no s’ha comprat en el darrer trimestre.

Aprofitem l’avinentesa per a enviar-vos una cordial salutació, alhora que us recordem que estem a la vostra disposició.

L’equip directiu.

Lleida, 1 de juny de 2020