3,2,1…ACCIÓ!

Avui, com ja sabeu ha començat la setmana cultural: Flama Films! L’hem començat com cal: amb una inauguració de cine: dos nens/es escollits de cada classe han sortit a penjar el cartell que dóna nom a la seva classe a la cartellera i, després, per cursos hem fet una desfilada per la catifa vermella.

A l’aula, hem fet d’il·lustradors i hem començat dibuixar i pintar cadascun dels personatges del nostre conte col·lectiu. Un conte que fem conjuntament tots els alumnes d’educació infantil, que ens ajuden a treballar un munt d’aspectes: imaginació, narració, dibuix, creativitat, expressió…, I que estarà acabat per celebrar la Diada de Sant Jordi. Voleu veure les fotos del dia d’avui? Cliqueu la imatge!

Cinema Clapperboard Comments - Claqueta De Cine Dibujo - 820x981 PNG Download - PNGkit