SANT JORDI!

Hola famílies!

Avui ha estat un dia molt especial a la nostra escola, un dia ple de sorpreses i moltes emocions. Els nens i nenes d’educació infantil hem anat a mirar contes a les paradetes de l’escola i sabeu què? hem vist que n’hi havia de molt diferents. Alguns contes tenien moltes il·lustracions, altres més lletra, altres que ens han cridat més la nostra atenció pels colors…, n’hi ha que ens han enamorat pels seus personatges. I no podia faltar la visita a la parada del vestíbul de l’escola per mirar els contes que han realitzat els nens i nenes de l’escola flama.

Qui no ha escoltat mai la llegenda de Sant Jordi? Durant la setmana les mestres hem anat explicant la llegenda tradicional, però sabeu què famílies? avui a l’escola, hem assistit a una obra de titelles molt divertida. Petits i grans hem passat una molt bona estona i hem rigut de valent amb els diferents personatges interpretats amb les veus de  L’Alicia i l’Esther. Les hem felicitat i els hi hem fet un gran aplaudiment, unes grans artistes. Una llegenda amb un final una mica diferent, perquè resulta que la princesa, molt valenta, és qui lluita amb el drac i aconsegueix vèncer i regalar-li la rosa al cavaller Sant Jordi!

Esperem que hàgiu tingut una bona diada de Sant Jordi!

Un Sant Jordi confinat | Escola Mercè Rodoreda

Manda una rosa y un poema con SEAT por Sant Jordi