ÉS UN ARBRE AMIC!

Hola famílies!

Aquesta setmana els nens i nenes d’Educació Infantil hem vist una obra de teatre de titelles a l’escola. La companyia de teatre “Les Granotes” ens ha portat a l’escola una història molt bonica.

En un poble molt petit volen construir una fàbrica d’electricitat i una torre de cables elèctrics, però per tal que hi puguin passar els camions i les excavadores, han de tallar un arbre molt antic i destruir un parc on els nens i nenes hi juguen a l’estiu. Un gosset i un ocell faran l’impossible perquè això no passi, finalment no tallaran l’arbre i deixaran el parc com estava.

Als nens i nenes els hi ha agradat molt, i estem segures que us ho han explicat ben emocionats!!! Us deixem una imatge, si voleu visualitzar les altres fotos estaran penjades a la promoció de cada curs.

TITELLES LES GRANOTES: ÉS UN ARBRE AMIC