Treballem l’actualitat amb l’alumnat!

Avui l’alumnat de P4 ens hem immers en el món de les NOTÍCIES. Hem repartit diaris i cadascú de nosaltres hem buscat una notícia actual, entenedora i atractiva on poguéssim observar i veure el món que ens envolta. Hem trobat notícies relacionades amb diferents àmbits com la cultura, els esports, la política, …que al mateix temps ens han causat diverses emocions ja que algunes han estat notícies divertides, d’altres tristes, etc.

L’objectiu de buscar en un mitjà de comunicació com és el diari a part de fomentar la lectura, ha estat també poder resumir amb les nostres pròpies paraules notícies que a vegades se’ns fan difícils d’entendre degut al vocabulari que utilitzen.

Si cliqueu a la imatge podreu veure com d’encuriosits buscaven notícies en els diferents diaris.