Recull de descripcions de Sant Jordi!

Ja fa dies que amb l’alumnat de P4 hem estat treballant la tipologia textual de la descripció. Primer de tot,  vam explicar quin era l’objectiu que preteníem escrivint aquest text. També, vam explicar en què consistia redactar una descripció, és a dir, explicar l’estructura del text on cada paràgraf hauria d’estar destinat a explicar característiques de l’objecte, paisatge o personatge triat. A més a més, vam proporcionar uns recursos per poder ajudar-los a l’hora de fer una bona descripció, com per exemple un llistat d’adjectius adequats per a descriure les persones, un altre per descriure paisatges i un altre per descriure objectes. Addicionalment, també hem treballat aspectes més formals de la llengua com l’ús de comparacions i adjectius d’una manera detallada i ordenada.   Per això mateix,  vam fer una pluja d’idees al principi de tot, acompanyades d’un vocabulari ric i precís per descriure acuradament el nostre text.  Tot aquest procés d’escriptura ens ha servit per poder ser creatius i imaginatius a l’hora d’escriure el nostre element escollit. Esperem que us agradi aquest recull que hem preparat amb molta il·lusió! Si cliqueu a les dues imatges podreu veure les diferents descripcions de les dues classes.

P4A

P4B