I WILL NEVER NOT EVER EAT A TOMATO STORY

Els nens i nenes de 1r estem treballant el conte en llengua anglesa titulat “I will never not ever eat a tomato” de l’autora Lauren Child.

La Lena, la nostra auxiliar de conversa a l’escola, ens ha explicat la història de la Lola, una nena que és molt, molt i mooolt llepafils amb el menjar, pràcticament no li agrada res… Ni les pastanagues, ni les patatates, ni els pèsols, ni els bolets, ni les pomes, ni el formatge, ni…. una infinita llista d’aliments!!! Però sobretot, una cosa que no li agrada gens són: els t.o.m.à.q.u.e.t.s.!!!!

En Charlie, el seu germà gran, tot sovint es fa càrrec de que la Lola s’acabi els diferents àpats. Sort en té que s’ha empescat una manera molt divertida d’aconseguir que la seva germana mengi més de gust i apreciï més el menjar! Si teniu ganes d’escoltar el conte i saber la tàctica del Charlie, cliqueu el següent vídeo!